Sunday, March 15, 2009

  • Aku termenung dijendela
    Memandang langit.
    Kosong.
    Tiada bintang..
    Cuma angin malam yang
    Sejuk membekukan hati.
    Entah kenapa aku terasa sunyi
    Terasa ingin merindu seseorang..
    Terasa ingin terbang ke satu tempat.
    Tempat penuh dengan kenangan..

    Malam..
    Kenapa?kenapa..
    Aku terasa sangat asing disini.
    Seperti hanya ada aku disini..
    Hari ini aku memohon doa
    Aku mengharapkan aku selalu bahagia

    Malam ini..
    Aku datang lagi.
    Aku mendongak memandang langit.
    Nyata hanya kosong..
    Tiada irama..
    Cuma nafasku yang berbahasa.

    Malam.
    Aku sendiri lagi...
    Kali ini aku datang melawatmu.
    Menyanyi kecil bersama angin..
    Terasa rindu pada seseorang.
    Mungkin hanya aku dan malam
    Yang memahami erti sunyi begini..
    Terasa ingin berlari mendakapnya
    Sekarang..
    Berlari terbang ke tempat
    Yang penuh kenangan..

No comments:

Post a Comment