Sunday, March 15, 2009

Wuuwuu..sob..sob..

Demam panas yang menyiksakan..

Hari nie 12 mac 2009. Hari nie aku demam panas..dekat 19jam aku tido..Seluruh badan aku tak bleh bergerak langsung..aku tak bleh bangun..aku tak bleh duduk sebab kepala aku sakit sangat.Aku rasa sangat sengsara sekarang..Dari malam semalam aku tak makan..Aku cuma boleh terbaring dikatil..Aku tersedar dari tido bila kakak sebilik aku pegang kepala dan tangan aku..(masa tu jam berapa pun aku tak pasti) dia Tanya aku dah makan ka belum, paastu dia cakap napa tak bagitau dorang sebilik yang aku sakit?dia Tanya aku da makan ubat ka blum..Masa tu aku tak bleh cakap apa..sebab tekak aku sakit..badan aku berpeluh mungkin sebab panas sangat..lama sangat tido aku rasa macam seluruh badan aku lumpuh.tulang aku sakit..rasa cam bengkak semacam..aku cuba genggam tangan aku,tapi tak bleh tutup.Aku tutup mata..tido balik.


Aku bangun.Handphone aku berbunyi.Aku Cuma boleh tengok ja..aku tak larat nak balas.Keadaan aku masa nie aku betul2 lemas.Apa yang aku rasa aku btul2 sakit kepala..Dah jam 3petang..aku tersedar ada orang masuk bilik.Aku bangun paksa diri turun dari katil.Kawan aku tegur bawa makan bubur..tapi aku tolak dengan baik..Aku cakap nak g mandi.Aku genggam tangan aku..dah boleh menggengam..emmm..rasanya dah bleh bergerak macam biasa.Jadi petang tu aku turun g café sorang beli makanan..Aku tapau g makan kat bilik.

Rasa sangat sengsara sekarang…tak bleh buat apa..Walaupun ni bukan pertama kali aku sakit tapi kira yang nie paling dasat sekali aku rasa..sebab aku bleh tido lama..bahagianya rasa…aku rasa tilam aku panas sangat sampai aku lemas.

Aku tak rasa nak makan ubat sekarang.Benda tue paling aku benci...Aku lebih suka sakit lama2..jadi aku boleh rehat lama2..

Sekarang aku masih sakit..cuma dah semakin elok berbanding malam semalam, sebab apa aku cakap aku dah elok?hmm..mungkin sebab aku masih boleh ketawa tengok movie korea yang aku suka...


Uhgghm..malam ni aku tak turun bawah makan malam..tak terasa nak makan…tak da selera.Jam 11 lebih..aku lapar..aku masak megi.minom Nescafe..Semua dah tido..mata aku tak mgantuk mungkin sebab aku da lama tido..kepala aku da tak sakit Cuma panas sedikit..huuu~rasa sunyi plak hari ni…

Aku rehat dulu tangan aku tak bleh menaip lama.badan dah lemas balik..Harap2 pagi nanti aku dah semakin sihat..
huhu~T_T

No comments:

Post a Comment