Monday, April 20, 2009

Shooting Filem HANTU
















KORANG PECAYA kewujudan benda lain..selain manusia kan?..heee..kali nie aku nak bawak korang jenjalan ronda melihat kewujudan mereka yang selama ni tak disedari oleh kita baik dikala waktu siang atau malam...hiiii~Gambar yg aku upload ni cuba korang perhati btul2 apa kat tepi tu....mmmm......

Eceh..saje jer aku wat thriller hehehe...tgh boring nie.>_<.

Adeeeh..da 6 hari tak update blog..Sgt bz gila2 beberapa ari nie.Nasib temperature da turun sket..darjah ksibukan aku da ditahap stabil..Rasa nak mgeluh ja skg nie tapi tak leh..tak leh..kena kuat seemangat~yaa..chaiyo!fightingg!!ganbate!berusaha!!bertekad cemerlang..

Sebenarnya tujuan aku letak gambar HAntu tu saja nak promote filem pendek ceta seram yg dibuat oleh bebudak visual yg amik major perfileman..hee..Tadi aku baru ja selesai tolong bebudak Visual, aku kena jadi hantu pontianak huuu..kami shoot' kat bilik green screen..Dorang skg bz wat final tuk filem pendek ceta hantu dorang..Adeeeh~Sakit mata kena bedak jhonson&baby @_@...Orait jugak la tak pakai byk sgt make-up darah2 just bubuh bedak tempek kat muka..(yg paling penting wig pjg berjurai dan baju putih labuh..)time aku bubuh bedak tuh adeehh ntah cmana termasuk kat mataa..arrr..sket aku juling!Ok gak la...T_T

Pas aku selesai shoot trus aku lepak kat SPS..sunyinya ari nie maybe sbb semua btungkus lumus dok pulun study heehe..Sunyi2 pun yg best pekena ICE_CREAM ntyumm..nyum..timaseh Dol sbb sbg pengarah ko ingat gak krew2 ekk..best gila makan ice-cream pastu berceta ramai2..

Owwyerk...aku nak say CONGRATES..tuk senior2+pelakon2 1st year+pelakon2 dr sekolah lain+student luar yg join DEKON UMS ari tue..Aku cekewa=kecewa tak dapat tgk semua psembahan..huhuhuhu sayang sangat2...T_T tapi apapun tahniah..Opie sirius aku suka pameran ko yg simple..lagi satu sbb kaler hitam+merah..hehehe...pameran yg lain pun cantik gak cuma aku lebih tertarik dengan pameran ANGKARA..horror and simple. KOrang just letak tapak tgn n poster memang sempoi..Tajuk dah memadai.best2 aku suka.

p/s: Hah!yg nie tuk YUSUf NUR..hehee..lupa nak bg komen pasal ko blakon dalam dekon "ANGKARA" ari tuh..watak utama aisehmen..Tahniah3x~..CUp2 aku suka dialog ko yg nie..jap aku quote balik.......
Hafifi: Dari cerita-cerita yang dia kisahkan, dari lembaran-lembaran sejarah di masa lalunya, Aku mendapat gambaran sebenar. Nor Izzati sebenarnya sudah ditinggal pergi oleh kekasih yang sangat dicintai, Wan Badri. Seorang bakal guru dan anak orang berada. Wan Badri mencurangi cinta mereka dengan memilih wanita lain. Kasihan Aku melihatnya.Sejak hari itu, kami mula bersahabat dan sering bertemu. Sedikit demi sedikit, Aku dijajah rasa sayang pada Nor Izzati. Senyumannya, kerlingan matanya dan suara gemersik merdu miliknya membuatku tidak tenteram. Ada rasa ngilu yang indah memenuhi salur darahku. Sehingga dalam siang Aku berangan dan dalam tidur Aku bermimpi. Semua adalah Nor Izzati.Akhirnya, setelah 3 bulan aku berkenalan dengan Nor Izzati, aku nekad memberanikan diri meluahkan rasa. Biar semua yang aku simpan bisa Nor Izzati ketahui ; betapa hakikat, Aku sudah merindui, menyayangi dan mencintainya.

Hafifi: Nafasku jadi tercungap kerana mendengar kata-kata Nor Izzati. Aku terlalu bahagia. Sejak detik itu, hari-hariku menjadi ceria. Indahnya saat itu juga membuatku tidak sedar, masa bergerak, sehingga setahun berlalu.Satu hari, Aku membawa Nor Izzati ke sebuah restoran. Di bawah cahaya lampu yang samar-samar dan romantis, Aku ingin meluahkan hasrat hatiku padanya. Sebelum sempat Aku meluahkan rasa, Nor Izzati yang terlebih dahulu berbicara..
Penuh pghayatan hohoo~Aku tak mo komen banyak arr..sbb aku da jmpa ko aritu komen tntg lakonan ko,especially vokal ko..tapi respek arr gak satu percubaan yg baik utk org baru "ko yg suh aku komen camni" ahaha..

Piei~ramai geng ko turun tgk pformance ko kan..hohoho...Time aku g anjung siswa ngn Thipan cari borang aku jumpa Kak su, Bell, Mas..skali ngn abg Azri n abg hafiz..Aku tanya ar ada tak dorang turun g resital tgk DEKON,nmpknya..kwn2 ko smua turun padang tgk pframnce arituu~~yeeea aku pun turun hehe..CONGRATES arr!!!kumpulan ko dapat anugerah DEKONIS TERBAIK..dasat2!!hebat2..best ar..

2 comments:

  1. Salam yoyo..hak hak hak..mau tau ari tu?
    ada berita buruk aku dapat..sangat teruk.masa aku tengah tikam wan badri si ulik tupun, aku ingat benda tu..natilah aku ceta..
    vokal aku memang mcm Pasha ungu. tula tak kuar2..hak hak hak..

    ReplyDelete
  2. Wsalam Usop:..alamak cam pasha ungu..hahaha..(pulak dah?)

    huhuhu apa benda yg ceta tak best tue usop?berita buruk?sgt terukk??huu~orait2 nanti ko ceta arr apasal ek..

    ReplyDelete