Friday, August 7, 2009

Rindu nak perform balik..



Arief kat tgh pemenang Pelakon terbaik wakil (USU)..sedang berdikusi tentang teater..kat seblah kanan kwn gak, dia menang tu pelakon harapan wakil (USM)


Rindu plak tgk gambar ni USm memang sempoi, buktinya tengok kawan aku ni slamber jer dia tak pakai selipar..hehe padahal masa ni kitaorang tengah berbincang camne persediaan kitaorang seblom bertanding-masa ni dah selesai majlis penyampaian hadiah.
\



Hurmm... gambar nie buat aku teringat masa aku gi penang..masa aku ikut Festival Monodrama di USM. Ari tu kawan aku Arief dari Universitas Sumatera Utara memenangi Pelakon terbaik Monodrama di USM..lama tak contact bertanya kabar, last diskusi aku ngan dia tentang teater Dramaturgi. Hari tu masa aku latihan teater kat Istana Budaya, aku terjumpa ngan budak USM yg pernah perform ngn aku..Dia terkejut gak terjumpa ngan aku kat sana, aku g tau la aku ikut satu prgm realiti. Kitaorang tak banyak bercakap sebab masa tu aku kena gi latihan, tapi yang rasa terharu kawan dari USM ni datang bagi semangat kat aku datang ke sesi latihan teater.

Oyek semalam masa aku g simposium dan apresiasi seni, ada Suhan Movies call,dari bahagian manegmnt..dorang tanya status kelapangan aku sepanjang 13hb-17hb nie..huhuhu aku kena balik g KL,untuk rehearsal final PK nie..Hurmm tiket flight di sposor oleh abg Rosyam Nor, aku hei gilee dapat kumpul balik ngn family PK..rindu gilee nak perform...tapi aku agak risau ngan sora aku ni..huuu aku blum sembuh sepenuhnya harap2 la insyaAllah seblom g Kl aku dah sihat..wuwuwu..

1 comment:

  1. yoyo, a.pjol ok jer...tapi sok dah nak balik..huhu..takper nanti ada masa kita jumpa lg k..time konvo nak adiah gak dari yoyo ea..hehe...k yoyo truskan perjuangan k..all the best!

    ReplyDelete