Wednesday, August 5, 2009

Takde benda nak story..huhuu..

Kerusi Malas Yoyo....

“Kasih sayang dan cinta itu bukannya datang dari pertemuan atau perpisahan atau sekadar ucapan manis di bibir...tapi ianya tertumpah daripada seseorang kepada seseorang dalam doanya...”

Aku tak suka baca novel sangat sebenarnya..tapi aku terdetik lak nak salin ayat kat satu novel nie..Qoute dia cam menarik je..hehe....Nama penulis novel ni Ilani Mysara. Tak yah lah aku gtau apa tajuk dia..karang korang cakap aku nie jiwang atau sensitive ehehe..walaupun aku berjiwa seni..novel2 nie aku layan sekali dua dalam setahun je..haha (jangan harap nak beli..langsung tak pernah..sepanjang hidup aku novel bi jer jadi koleksi aku...ntah la maybe dah terbiasa dan terpengaruh ngan Harry Porter dan Teenage Witch Sabrina...sebab aku suka tengok ceta adventure dan fantasi, soo...novel2 cam ni jer aku suka beli hehehe) Aku tak baca pun novel2 @ buku tebal nie, just tertarik nak tengok cover novel nie jer sebenarnye. Tebal gila weh tak larat gila la nak ar membaca..lagi pun takda mood langsung nak baca..(kalau diberi choice antara novel atau buku teater,mesti la aku pilih skrip2 teater@novel berkaitan tentang teater)

Hmmm...Kalau tak pun..Aku lebih selesa baca komik Arena @ kreko sebab aku suka tengok camna pelukis2 jepun melukis..lukisan kat kreko @ komik2 jepun memberi aku inspirasi nak melukis ngan lebih tekun..(dasat gila kekemasan setiap garisan kartunm jepun..setiap scene yg dorang lukis mempesonakan mata aku hehe)...tapi sekarang tak leh melukis sangat la sebab takoot ketagih jadi pelukis komik balik hehe....tak tido malam trus tak leh tido..Aku kalau dapat melukis confirm sampai pagi la maknanya...sebenarnya aku rindu nak melukis, sekarang ni pun aku dok tunggu mood nak melukis jer..Lama gak aku tinggalkan lukisan aku...huhuhu minta maaf la wahai drawing book kesayanganku nanti aku lawat ngko ek..Tak tau ar agaknya bila aku nak melukis lagik dah lama tak pegang pensil melukis ni rasa bakat nak melukis tue tumpul sekejap..wuwuwu..

No comments:

Post a Comment