Wednesday, November 11, 2009

Terima Kasih CINTA


Terima Kasih Cinta

Saat aku berpaling bersama
Jiwa kosong
Meneroka bersama rasa beku,
untuk menilai ERTI sebuah keindahan
untuk Bahagia...

Bagi diriku..
manusia sepertiku mampu
berikan segalanya..
Tanpa perlu mengenal Cinta.
Atau mungkin telah hilang rasa ingin menCinta?

Cinta tak pernah aku cuba,
Tak pernah aku rasa..
Tidak perlu aku tahu..
Kerana tabir silam
aku mangsa perpecahan
keluarga.
Cinta itu SENGAJA aku padam.
Aku manusia yang tidak perlukan Cinta.

Hakikatnya,
Cinta tak berdosa,
Hakikatnya aku yang terlupa untuk menCinta
Mengenal Cinta..

Kematangan julung kalinya datang
Adalah kerana mu..
Kerna kau hadir
Tatkala Cinta sejati itu
Diturunkan dlm hatiku..
Cinta yang telah membuat aku
Terharu dan tersentuh..
Terima kasih untuk segalanya
Terima kasih Cinta..
Cinta itu tetap disini
untuk kita..
Aku percaya Cinta ini
untuk kita pelihara dan abadikan
selamanya dalam hati kita.

No comments:

Post a Comment