Saturday, January 16, 2010

LELAKI CANTIK??



Aku suka pempuan.Aku suka lelaki=bioseksual ka aku???hahaha..teringat lagu M2M-Pretty boy.

aku cuma suka menghargai kurniaan TUHAN.Kalau dah cantik tak salah kita memujikan?erm..kalau hodoh..salah kah kita mengutuk?Dosa.kawan aku cakap.Tapi aku berkata JUJUR?mcm budak baru naik darjah 3..cakap salah tak cakap pun salah.

situasi 1
"saya suka awak."
"napa?"
"sebab awak cantik"
"cantik?"

(tafsiran lelaki/perempuan )agaknya dimana letaknya cantik?
...mata?
...hati?
...sifat?
...wajah?


situasi 2


1.Aku suka lelaki cantik..FYI bukan GAY!(beautiful is sujective bak kata seseorang)

2.Aku suka tengok lelaki smoking?sometimes nampak..COOL?(ahaks wlupun aku kdg2 tak suka terhidu bau rokok)

3.Aku suka lelaki cantik bukan sebab dia 'cantik' (cantik kan subjektif..ahakss) maybe sifat lelaki cantik yg pembersih..menjaga pemakaian or rambut kot???

4.kadang2 lelaki cantik di mata aku..sebab imej stylo dorang membuatkan mereka yakin diri nak p mana ja..yg best bila lelaki cantik ni menjaga adap. Tak keterlaluan bila aku cakap dorang jaga rambut dorang..

5.Aku suka rambut cantik.Meh layan gambar rambut lelaki cantik.(Aku masukkan gak gmbar perempuan yg style lelaki cantik gak..hehe)















Menarikkan..rambut pendek..dalaman aku mencanak2 lepas tengok rambut best tercacak nie.hahaha..teringin nak buat rambut mcm ni balik (Personally I wish I could pull off some of these looks, however, I cannot so for those of you who can, here are some of the hottest Punk Hairstyles)

Please note, these looks range from minor to more extreme. Also considered goth hairstyle and/or emo hairstyle these looks are bold, colorful, funky and well for some, outrageous!hehehehe~

*jiwa aku lebih memilih rambut panjang^_^

p/s: teringat zaman nakal2 dulu....lalalala....

No comments:

Post a Comment