Saturday, January 16, 2010

SAKIT HATI!!


Uggh X BERNAFAS.....nak NANGES gile wehhh!!!

Aku rasa nak tergelak atas keBANGGANGan aku pun ada..nak MARAH pun ada..nak JERITT pun ada...ugggh~huuu T_T nanges???huhuhuhu NAK SANGAT3x..CUAI....ar..cuai!!!pendrive tinggal kat library....huuuuuu~esok tak kira aku nak cari sampai dapat!hhuuhu..Pendrive..huuhuhuhuhh pendrive..tu je back up aku.Laptop aku kat rumah bapak aku.huhhu...masalahnya bermula start report tu aku save dlm laptop member..suddently dia g format laptop..(aku dengar je trus aku senyum mcm menahan2 kentut yag tak lepas...)tak tau apa perasaan aku sebenarnya..KONPIUS!@#$%

"format...????hm,uh takpe2 saya ada back up gak jgn risau.." (pale otak ko yo!amik ngko)

huhuhu memang aku ada back up..aku back up kat pendrive tue..BACKUP..masalahnya aku backup kat pendrive..dan benda tu hilang kat LIBRARY!!!wuuuu!!hilang kat libarary!!?shit..nak marah je....

tensen tahap CIPAN + GABAN Geeeraammmm!!!!

PENAT.huuhu~aku penat..penat buat report tu.....penat SANGAT3X..tak tido.aku demam2 buat report tue..tau tak aku tak cukup tido dekat seminggu nak settlekan benda tu je....huu..semua penat lelah aku kat REPORT tu...nak present depan NC.Semua bgantung pada report aku tue...Menciiiik!!MenciK..!!semua berkumpul dalam hati tak leh nak lepas.......arrr.....huuuu T_T

Mood terganggu gilee!!!!menciik~ujian ni menyiksa perasaan aku...aku fikr dapat tak aku perform report yg baik mcm yg aku hasilkan seminggu lalu dgn beberapa hari ni???

Aarghh!!!!rasa mcm...mcm nak bunuh diri guna jarum!!!cucuk banyak2!baru pueh ati.arrgh!!pastu bubuh limau dan garam kat luka tu....cuai!!tue la cuai lagik...uggffhh~ T_T nak bernafas pun X bleh...white coffee tolong...wuwu..bantuan benda ni sgt perlu skg untuk aku tak tido hari ni dan BUAT BALIK REPORT!??!@#$%#* Sekarangkan..kan.kan aku rasa mcm nak cari mic jerit kuat2..melalak biar semua org tbangun.Pastu rasa mcm nak baling2 selipar kat anjing yg aku jumpa..arrghhh!!nak bergolek2!(*imaginasi terlalu extreme-org yg pentingkan diri+jahatkan??)hakikatnya aku dok termenung ja.tgk fail aku..huhu menunggu nak buat balik..menciiiik!!!!


Arini planning : Nak tak nak kena BUAT BALIK JUGAK-report seminggu..wuuuuwu~ T_T pagi nnt g LIBRARY cari pendrive tu (walaupun peluang zeroo 0% arrr nak jerit je..)pegi Dwan Canselor jmpa member se exco..pasal pesta kenyalang..arr.. jeritan batin tak lepas lagik niee!!!!!

No comments:

Post a Comment