Friday, February 12, 2010

R.I.P




Rest in peace....??Ngeri gak tengok lama2 MUMIA nyh..T_T aku just terfikir mayat yg diawet ni..agak2 tenang x roh dorang..mcm azab jer dipertontonkan sedemikian rupa kepada pengunjung .. hurm..apa pun pada yg telah tiada mari kita sama2 bdoa mdhn2 rohnya dicucuri rahmat dan segala dosa2nya diampunkan..
 
P/s: dua 3 hari ni hati rasa xsedap jer..jntg berdebar2, tgn mgigil..selalu rasa mcm nak jatuh..tetiba tgh wat keja mata aku hilang daya tumpu,kabur pastu blank..gelap, masa ni aku rasa perit pening yang sangat..hmm..donno wats goin on..?Ada sesuatu yang hati aku risau..tapi tak tau apa..bila tengah dok sendiri rasa x sedap hati ja, Alhmdulillah T_T aku cuba perbanyakkan sujud padaNya, mdh2n aku tak selalu alpa dan malas..Seyes nak patuh, aku kena sentiasa paksa diri demi kebaikan diri aku..Hmm.aku bakal lalui masa depan yg aku tak tahu sedikitpun dari ilmu Allah tanpa IzinNya dan kehendakNya..Aku kena byk2 bersedia....huu~(sesungguhnya Allah mengetahui apa yang berlaku dihadapan dan belakang aku..)

No comments:

Post a Comment