Sunday, February 7, 2010

TETIBA TERINGAT BALIK~wuuT_T

Aku hari2 tak leh tidoo.wuu~my eyes......arghh..lama2 aku jadi koala..tak pun panda..aku tak tido dwoh sejak mlm tadi skg dah jam 3.36petang..aku still leh mgabankan diri mgahadap laptop nie..seyes kejap lagi ntah pukul bpa aku bangun karangT_T

Tetiba aku teringat gambar time PK dulu2-ehehe..lawak gak tgk pp yg tembam..arrhh tensen pun ada!Hmmph compare gmbr artis and normal aku lagik caya gambar naturally yang mata sembam ni..takoot gak tgk gmbr ni sbb aku rasa cm sgt gumuk..arggghhhh ~
aku rasa bila jadi artis-(heesh title ni geli ar!segan pun ada~wuuu!T_T) aku cam pelik sket..totally change..ye la sbb makeup artis yg touch up, nak tak nak, suka tak suka..kita kena terimaT_T..huhuhu..im happy to be a regular person..serius!!ordinary..person..(nak kuar dating senang huahhaa)-tak senonoh ayat kan??takdak la..aku tetiba teringat time masuk PK dulu..aku tak penah terimagine pun nak masuk, cuba nasib ja..kena cabar,so masuk jer la.Alih2 termasuk..ufghh~takleh undur..hmmmph Dah abis realiti show im back to normal..abies kn study..

Aku leh jer jadi member gila2..tapi tgk member ar..kalo aku tak brapa nak seswai kn diri,huhuhu aku akan jadi manusia paling pdiam @_@...tapi kalo seswai huhuhu gerenti org takot kat aku..sbb aku sangat gila2 seyes..(erk..in normal situation k)




Aku paham gak,tak semua member aku n org2 tertentu sokong aku masuk Tv or jd celeb..maybe sebab tak nak aku lupa diri ,tak nak aku jadi someone else..tak nak aku lupa my study..n cecita aku..hmphh..aku terharu ramai member suppoort n krtitik aku..sbb tu maknanya ada gak orang kisah pasal diri aku kn?huhuuT_T tapi honestly aku suka ngan kerjaya ni, i love acting totally i can ekpress n be different character sekelip mata ja..seyes sbnrnya aku cuma develop bakat melukis je..aku tak tau aku leh blakon..then my lecture yg ganas tu myebabkan aku terjebak ke dalam dunia teater.End up..aku rasa sangat teruja bila on stage.Cuma aku tak leh nak ekpress more and more..(aku kan pemalu~heek..)




Aku rasa cam nak tergelak tengok gambar aku masuk realiti show...lawak pun ada..huuush!aku tensen giler nengok pp aku yg makin tembam...arrgh..my face!what happen??arrghh..ingat balik truuss aku rasa nak dieeet ja!!truk gak aku rasa kalau diet, hammpeeh boleh aku mengigil xmakan apa2..dasat ~huhuhu..

2 comments:

  1. U Haizah Pilih Kasih ek?
    Iqbal Mazlan de blog x?Hu3...
    t'ingt dulu2 time tgok PK,best gak,thun nie xwat ke yg season2 ek?

    ReplyDelete
  2. Alop adik..yer saye....ahaha teringat dulu time nengok PK ek..alala busyuk2..tue ar akk pun windu dik..nak jer trus sambung kntrak tgl ramai ngn semua member PK..huuuDgr kabar ader season 2..huuuaaargh expred da kiteorg ni huhuuu xbrst tol jadik senior ar..

    ReplyDelete