Tuesday, April 3, 2012

Selalu ada yang kedua jika yang pertama gagal..
Aku lelah, 
beritahu hati ku untuk berbahagia.
lupakan saja pertama.
sakit perih terluka aku tutup dalam2
aku sembunyi
....
biar mereka tahu kau lebih bahagia dengan sekarang


malam.
 Bolehkah aku pinjam bahu mu sesaat saja?
 kerana hanya di sisi kamu 
aku bisa merasa tenang.
....

ingin rasanya aku berteriak memanggil nama kamu
tapi aku tahu kamu akan tahu atau sahut.


hari-hari yang berlalu.
Ingin rasanya..untuk diakui..
tapi itu tak mungkin..
sampai kapan aku bergantung padamu..!!
aku
Lemas..

aku ingin
Menikmati..angin malam..
tanpa memikir pasal kamu

Terkadang lebih mudah mempercayai kebohongan yang membahagiakan 
daripada mengakui sebuah kenyataan yang menyakitkan
..................

Suatu hari kamu akan tahu,
 tidak ada yang mampu mencintaimu sebaik aku
.........
sampai waktu aku menghilang
 untuk kamu rasa berharga sebuah cinta

Aku gemar menahan mu dalam hati, 
pilihanmu saja bertahan atau pergi


Tengah malam..
sunyi sepi
bila sendiri
Aku
ternyata

Merindu lagi
...

No comments:

Post a Comment