Saturday, February 21, 2009

13 soalan untuk YOYO.

13 soalan..

1.Ada kawan tak?
-kawan tue banyak..kalau nak sebut satu2 memang tak tertulis huhuu~tapi kawan baik yg menangis bersama, ketawa bersama memang takat ni sorang dua ja..

2.Anda pernah bergaduh dengan kawan anda tak?
-Of course laa..pernah..

3.Adakah anda seorang yang perahsia?
-Yes but depands on stuation…if aku dipaksa menceritakan satu masalah tentang diri aku..kalau terlalu dipaksa..dengan tujuan membantu aku…memang kalah jugakla..huhu~tapi kalau melibatkan maruah seseorang Insyalllah aku akan menjaga kerahsiaan tue mcam jaga nyawa aku.so ffar im that kindda person secretive hehehe aku kan scorpio..

4.Apakah rahsia yang anda nak kongsi disini?
-ahaha apa punya soalan..hmm biarlah rahsia~hee..

5.Siapa orang terakhir pernah pegang tangan anda?
-hmm..malam tadi last..salam ngan win..member aku baru balik dari stadium dorang baru lepas menang perbarisan.hehe tahniah2 tahniah buat sekolah aku~ahaha..menag pbarisan..

6.Adakah anda sudah berpunyai orang istimewa?
-ahaha..aku suka soklan nie..mestila ada..semua orang dalam hidup aku orang2 yg istimewa..

7.Apa makna rindu bagi anda?
-Satu perasaan yang membuatkan kita rasa sengsara+bahagia+rindu tak tertanggung..sebab teringat kat seseorang tu tak kita masa..even tengah bercerita ngan kawan,men game,tgh menulis..hati kita asyik teringat kat dia..Semua perkara atau tempat yang kita pergi..mengingatkan kita dengan dia(huhu..camtu la rasa rindu..)Lebih2 lagi kalau sebelum ni kita selalu bercerita ngan dia,menangis ngan dia..ketawa ngan dia..semua kenangan sama2 ngan dia buat kita rasa teringat kat dia..Yang penting rasa tue adalah satu keinginan dalam hati yang tak tercapai menyebabkan hati kita merindu seseorang tu..dan tak sabar2 nak jumpa dia..

8.Ayat atau tagline yang korang selalu guna?
-“haa..Uhmm?”(time blur atau tak paham)
-’hoohlah!@bethul..bethul..bethul~’(mengiyakan)
-“tue dia~bukan main g..”(excited)
-“noq!!”hahaha(jumpa member)
-“gaban betull~”(tak kira masa)hahaha..

9.Anda seorang yang?
-suka ngan kucing,suka pikir dalam2,suka memerhati,suka sendiri2,suka wat keja pun sendiri2,suka hahaha-ketawa, suka mendiamkan diri(bila mood tak best@hati rasa nak diam ja arini),emosi sensitive yang lebih pada positif sebab kalau tgh emosi tue trus pikir dalam2 dan usaha memahami keadaan,agak susah nak tido awal..huhu kadang2 tak tido tido.Suka tgk ceta seram+thriller+hantu kat wayang hehehe pastu gelak tgk orang yg terkejut@melatah kiri kanan sebab tgk ceta hantu,suka nengok muvi lovestory korean....tertarik pada warna hitam dan oren..tertarik dengan sesuatu yg unik dan pelik..suka tgk bintang,suka tgk awan..suka melukis,suka buat tak tau(sebenarnya amik kisah gak Cuma luaran ja camtuh.)dan suka teater.

10. Pernah jumpa barang berharga pastu guna?
-Pernah jumpa brg bharga cam handphone,dompet,wang,pen,...Tapi setakat nie tak pernah guna buat harta sendiri.Semuanya alhmdllh dapat dikembalikan pada tuan punya body.

11.Hari tak dapat dilupakan?
-xdapat g Singapore ngan team Gtel..Dugaan sungguh2!..penat tau latihan mental, fizikal..Last2 cancel disebabkan kecuaian org lain..sedih woo..sob..sob..nangis sampai tak sanggup angkat call.Bukan apa aku sangat menghargai kecekalan team aku penat lelah dorang..isk isk bila tak dapat pegi..huu~sob..sob..Tuhan ja tau.Memang tak bleh lupa.
Last and forever..Abah mak divorce...hmm….tak bleh lupa sampai bila2.

12.Pernah membunuh?
Pernah..pernah dgn tgn sendiri..kill nyamuk dgn tgn sendiri..terpijak menatang kecik2 cam serangga Xberdosa..huhu aku tak sengaja weh..

13.Apa permintaan korang yang mustahil nak ditunaikan?
-aku nak hati nyamuk 7tempayan..eceh tak la…hmm..aku nak mintak yg sussah2 cikit larr..aku ada banyak permintaan sebab aku orang yg tamak dan tak munasabah (masuk kot dalam ciri2 no.9)
-aku nak sayap kat belakang aku-supaya aku bleh terbang time2 sesak tak da bas,time2 nak sendiri2@nak jenjalan kemana2 suka ati aku..
-Aku nak lihat diri aku di masa depan?hehe bleh gak aku tau sapa future husband aku..hahaha
- Aku nak jumpa abang aku (sebab aku rindu dia..huu~)
-I wish I can find my mum and ask her.. why??
- boleh tak aku ada kuasa magic??bleh aku tunaikan semua permintaan aku..hehehe

No comments:

Post a Comment