Wednesday, March 4, 2009

H.A.T.I..

Hati..
Hari ini bercakap dengan aku..
Kadang kadang aku tak paham..
Aku nak bercakap dengan hati
Tapi macam hati tak kisah.
Akukah yang salah..atau hati aku yang salah.
Hati selalu buat aku serba salah
Tapi aku tak mahu hati rasa bersalah..

Sekarang aku ada disini..
Entah esok lusa..aku masih kat sini tak?

Aku nak hati tau aku selalu bercakap dalam hati
Aku harap hati dengar..
Tapi hati macam tak pernah terdengar bisikan aku..
Kadang kadang aku rasa sedih..
Aku fikir.Mungkin hati tak dengar suara aku.
Kan aku cakap dalam hati?
Jadi aku diam..

Aku senyum.Hati riang.
Aku senyum.Hati gembira.
Bila hati riang dan gembira.Aku senang senyum.

Tapi..
Aku tak pandai.Aku tak pandai selindung.
Hati tahu aku sedih.Kalau aku diam.
Hati tahu aku nangis.kalau aku senyum.
Aku cuma nak hati bahagia.
Hati pun sama nak aku bahagia.
Bicara dari hati ke hati.
Mungkin hanya hati aku yang faham hati aku.

No comments:

Post a Comment