Wednesday, March 4, 2009

TENsiiion!

(INI YANG AKU RASA)Arrrghh~nie yang hampeh ni!!TOLONG BERHENTI BOLEH TAK?

Penah tak korang rasa cam down semacam?aduuuhh..Ntahla..ada sedikit pekara yang buat aku rasa down sekarang nie..sesetengah benda buat aku rasa aku cam..”semacam”..mungkin persekitaran yang aku alami dah tak macam dulu lagi..aku bukan yoyo yang dulu lagi..bukan yoyo yang boleh sukati nak buat apa, sukati nak lepak dok sengsorang kat pot yang aku suka…bleh menghayal sukati..buat keja homework gila2 sampai pagi..ntah la..aku rasa sejak aku “duduk” kat kursi sini, jasad aku cam melekat plak kat sini TAPI hati/pikiran aku ada kat tempat lain..mungkin aku tak pernah niat nak dok sini..nie bukan tempat aku.(Aku ada dunia aku sendiri) sekarang dunia aku dah jauh beza..tak da sapa bleh dengar sora aku..takdak sapa bleh paham apa yang aku rasa..Aku tersepit dok sini atau nak lari kat dunia aku..?dah la tuh aku kena ikut plak peraturan yang aku sangat bercanggah..nak kena sentiasa senyum dan ‘nampak baik’…aku taknak jadik hipokrit…caranya..aku buat cara aku….tapi bila aku jadik aku..pandangan orang2 tue..hissh…rimas laa..

Kalau dulu aku bleh gi dok selamba buat keja kat memana aku suka..tapi sekarang..huuu~terasa ada ja mata asyik “nengok aku semacam”..handphone aku asyik ada gangguan ja..ada ja “kawan baru” yang rajin memperkenalkan diri..walaupun TANPA diminta…Aku pun tak paham..apasal dorang nengok aku semacam..aku rasa mata aku 2bijik gak sama cam orang lain..kaki aku tak la cacat..berfungsi lagi,ada 2belah..hidung satu sama cam orang lain…normal ja..Adeehh…aku rasa nak jerit ja kat bantal sekarang..Tolonglah buat benda berfaedah sket..banyak lagi benda bleh di nengok di luar nuu~aku tak bleh nak menghalang pandangan mata orangkan..terpulanglah pada diri individu yang nak tengok apa pun..TAPI..untuk mereka2 tue…Weiii rimas la weiii…Aku nie bukan patung ada perasaan jugak..Janganlah buat aku rasa diri aku nie makhluk asing..huuu.~rasa nak mengeluh ja skg nie..nak mengadu takdak sapa akan paham..korang bukan aku..korang tak rasa apa yang aku rasa. Huu~aku malas nak mnyusahkan sesapa..Mungkin aku cuma mampu buat cam ni..menulis....aku bukan sombong..tak nak berkawan ngan sesapakan..Cuma..aku nie jenis yang…yang..camna nak cakap arr? Uhh..Cuma rimas la cam nie..asek melayan karenah orang..asek ..tahan hati,,aku trus tak da mood bila orang buat aku camni...

Down yang aku rasa nie bukan takat nie ja..yang aku tulis kat atas tu satu hal..yang nie lain gi, ntalah nak explain camna..aku rasa “masa” aku sangat suntuk sekarang ..nak cakap banyak keja tue..rasanya aku dah terbiasa banyak keja..Cuma mungkin benda yang aku rancang nak buat tue “tak menjadi..” atau disebabkan masalah persekitaran aku terpaksa buat benda tu tak jadik..sakit atinyaaa..buat aku frusted semacam jaa..huhu..letih ja hati aku, badan aku rasa cam nak tercerai dari badan ja..(siikit ari nak jadik hantu-> ayat tension)…Aku Cuma tak gembira ngan diri aku sekarang tue ja..Aku paling tak suka bila aku berusaha buat dan merancang benda ni tak menjadi menyebabkan aku terpaksa tangguh dan tangguh..huu aku penat….(puas aku pikir ayat apa nak terjemaahkan ‘rasa’ aku nie)…Mungkin salah aku sebab aku terlalu fokus satu keja..pastu lupa aku ada keja yang lain…aarrgghhh…nak marah jaa bila aku dah rancang nak buat part ni, terpaksa ditangguh dah la suntuknyaaa……..banyak benda lain lagi kat depan aku nak manage..hari nie memang tension ja..
Camna nak luah aku pun tak tau....Xdak sapa paham apa situasi yang aku rasa..skg~

No comments:

Post a Comment