Wednesday, July 22, 2009

Kena TAHAN..kena REST?



Aku rasa tangan dan jari jemari aku tak larat nak mgetik laptop nie..uuhhuhu disebabkan demam panas ni aku rasa kebas jer..tangan tak leh nak genggam erat..batuk yg myakitkan tekak..adeehh rasa nak tcabut nyawa setiap kali batuk.Malam jer panas badan aku tahap gaban...rasa mata aku cam berkepul2 je panas..nak bnapas tak larat, nak bcakap tpaksa control nafas sebab aku rasa pnafasan aku dr jantung dan paru2 aku dah jadi cam nafas Naga da..huurggh..





Setiap kali jmpa member aku senyum je..walaupun rasa nak menangis nie...xlarat sesangat...rasa nak berbaring kat lantai yang sejuk..bilik bhawa dingin sambil minum coke plus ice...waaa...lazastnyaaa...nyummm...msti ar yg tau aku minum ais marah "ngko g minum sejuk pehal..tambah batuk la yoo.." masalahnya badan aku sangat panas luar tak la mcm gunung berapij tapi dalam rasa cam adeehhh...;tak tau nak ckp, tue la aku perlu kan minuman sejuk..aku nak bubuh ais kat dahi takooot sejukk huhu..nak pakai coolfever kat kepala kena ckp cam bebudak...abis tue aku minum la ais (hilang sakit kpala dan panas dalam)


Huhu..aku sebenarnye paling payah nak menelan ubat2an yg bnama panadol...dan sama waktu dgnnya..uhuu..tapi bila pikir balik...tak best sungguh tak bleh bsembang ngn member atau wat keja...(disebabkan demam n batuuk tahap gaban niee).........huuu aku gagahi jugak menelan ubat2an yg pahit..uuuweerk Xp..uhmmm...tajuk aku tahan tue maksud dia aku kena tahan nafsu memblogging jap..aku takleh idup tnpa laptop tapi memandangkan masalah kritikal nie..aku terpaksaaa..uuwaaaa tahan hati jangan blogging sementara waktu nie...kena rest bebanyak....kalau korang tetiba rasa aku tak update maknenya...sistem otak aku tak leh bfungsi la buat sementara nie..ek..sowwiee sesangat...memang tak larat skg nie..huhu nie pun kepala kat atas meja nie...tgn dok ketik2 satu2..uhhu..




p/s:tetiba rasa nak mkn ais...huuuu....apesal time2 demam ni aku ngidam ais huhuhu..memang sistem aku down skg nie..uhuu uuwaa~

5 comments:

  1. Bagus!!! Minum bebanyak lagi coke + ais.. Ubat bagi batuk tue....

    ReplyDelete
  2. banyakkan minum aie n bersabar k...cayok2 !!!

    ReplyDelete
  3. Abg LAl..huuu..coke tue lazat..ais tu menyegarkan..@_@

    Abg Pjol..baik laa..byk minoom la ni(erk coke boleh kn?),skg ni ada larangan daripada pihak pembangkang yg mlarang saya minoom coke dan ais..hehe..

    ReplyDelete
  4. Hi yoyo~ remember me? how's life?

    :)

    skullsplitter

    ReplyDelete
  5. Skullsplitter?hmmm..takleh nak recall plak memory sejak demam nie..hmmmmm...adooi aku dah tua..tak ingat da..minta maaf,erk..saper nie..?

    ReplyDelete