Wednesday, July 22, 2009

urgghh~penyakit!!!

Adeeehh~..ingatkan ari ni dapat mulakan hari baru ngan penuh senyuman tapi ntah camne aku bleh dihidapi batuuk dan demam panas..Tadi aku dok lepak ngn bebudak junior huuarrgh~ tak pasal2 aku kena kutuk.."kak yoyo bawak virus h1n1..huahaha"....aku nak terguling bila dorang merapu cam tue..wey jangan ar wey...takoot ngn penyakit tue..kang tak pasal2 aku terjangkit hah..aku jangkit korang balik..pastu korang jangkit org lain..pastu mula la adegan jangkit menjangkit....
huhu..yang tak bestnyer bila aku demam, aku akan rasa mgantuuk sepanjang hari..(sangat bahaya tuk kesihatan sebab aku boleh terlelap dimana2 sahaja wlaupun time aku duduk berceta huhu)pastu aku rasa nak baring je...rasa nak minuum sejuk2..huhuhu..tak tau napa maybe panas badan yg membakar nie myebabkan aku rasa nak minuum minuman sejuk jer..tapi yg peliknyer time2 camni la idea aku nak melukis datang mcurah2 hehe...eeerkk jap nanti aku update lagik rasa tak larat sesangat...huuuuu~~

No comments:

Post a Comment