Wednesday, August 26, 2009

Tentang Cerita Semalam

My best friends are like a fairytale.They've been there since once upon atime & will be there until forever after.
Aku tak kenal penat bila nak ketawa dan bermain..

Pada aku semua kenangan bersama kawan adalah membahagiakan

baik senior atau junior
Biarlkan kita tersenyum bahagia

Kerana kita adalah kawan sejati..

we are family..
susah senang kita "budak teater"..tak kenal erti penat

tak kenal warna kulit dan kuku hehehe

yang penting kita bahagia melakar kenangan dan impian



kelak ketawa kita muzik paling indah..kan?

abg piei ku ahaha..sir piei macho bgaya..

Shania..geng kelante yg comel molek..haha

Pentas PK..kenangan bersama mereka

Sesi mic up..

Aris Yamin geng kucing..haha

Iqbal..pemenang PK.

Chopie..scorpio cam aku..
Wani..geng aku 2/3minggu sebilik ngn dia kat IPTAR.huhu rinduu


Aku bahagia bila dapat berkumpul ngn kawan aku...tanpa disedari bila kita perlukan kawan untuk bercerita secara tak langsung kawan2 mengubat hati kita..hehehe aku rindu korang sgt2..

No comments:

Post a Comment