Friday, September 11, 2009

TAG

JAWAP SEPANTAS MUNGKIN!!

1.Tiga tempat paling best dan ingat.
-Mesti la masa kat dalam PK!.
-Gi Penang pertandingan monodrama..Hik~
-G shoot kat rumah Dato siti..huuuu..moment tue tak leh nak lupa langsung! Tak sangka..Kejutan mama Erma bg kat aku takkan lupa smpai bila2 huhu..Sayaang mama erma!!!

2.Tiga perkara melucukan pernah dengar dalam hidup
-Baca mesej lawak dr dia pastu nak t’golek ketawa sorang2 depan Hp.
-Dengar bunyi org prooot kuat..ahahhahhaha.!!
-tak nak jwb sebab bulan posa tak elok gelak kuat2..hik~

3.Tiga perkara menakutkan dalam hidup.
-Lipas terbang hinggap kat pp..Arrgh!!!!tak leh nak hidup..huuuu scary gilaa!aku benci lipas!!
-Anak doggy org cina tunjuk berani mati..dok mengonggong tak henti..jarak 15 cm ja dari kaki.Nyawa time tu hujung tanndook ja.wuu..aku benci anak doggy!(wlaupun dia comel)
-Hampir maut sbb excident.dah 2kali dah..(masuk tiga..tak tau la..hussh!)

4.Cerita hantu paling pames pernah dengar.
-cerita hantu di zaman sek.men..huuuhu.
-Pelik skg aku suka semua ceta hantu.Otomatik jadik fav.muvi...hahahhaha
-Ceta hantu pempuan gosok gigi guna pisau kat tandas...scary dohhh!!(ni aku malas nak gosok gigi sorang2 nie)

5.Tiga hasrat tak termakbul lagi?
-kalau jawab termakbul tak??
-ehem..malu lah..hahaha
-Rahsia aku dengan Tuhan.

6.Tiga warna yang menggambarkan perasaan hari ni.
-Hitam(sedih sbb..hmm)
-Ermm kelabu..kot??(blur)
-Purple (urmmm..ehehe ehem2)

7.Siapa dalam fikiran sekarang 1 saat!
-Siti Nurhaliza tgh dgr lagu dia.
-Adik aku..(tgh tgk dia skg)
-kartun Cj7..uhuhu kbetulan te’tgk kat laptop ni.


8.Cemburu apabila?
-soklan killer nih!!Uhmm..uhmm bila ada gmbr girl dlm fs dia..Xfaham napa??gla ka apa??hahaha tpi rilek jer la..Xbising pun tp hati tue ada la sikit..hahahaha..Kalau Xda rasa jeles tipu la..cm x syg plak kn..kn??the end.
-Tgk org men Hp, kbetulan Hp aku low bateri!!Uhh tahap gaban jeles..
-family bahagia....sweet jer kn (:

9.Rasa tension bila?
-Tak dapat hafal2 benda yg penting cth Nota..Skrip..
-Kena paksa buat sesuatu yg aku tak nak buat..tapi nak tak nak, aku buat jg..mjaga hati sesame manusia..huuu..
-Bgn dari tidoo..rasa nak tido ja balik.

10.Perkara org tak tau pasal diri anda?
-suka observ dalam diam kmdian bandingkan dgn horoskop.
-aku pakai jam seblah kanan,tgn aku fleksibal.Kanan mnulis,kiri mewarna dn pgg sudu garfu kidal.hahaha..
-Rmbut aku pelik.kat depan nmpk pendek,pusing blakang pjg.magic kan?hahahaha..

11.Perubahan ketara?
-Bila tjumpa seseorang..hik~
-Aku pilih bidang teater dan filem.diri sendiri.family.kawan.hidup aku.
-Masuk Pilih Kasih.

12.Movie paling romantic penah tengok?
-perrgghh~semua ceta korea dan jepun!!
-Twilight hik~ceta vampire yg ada ummph!
-Ada apa dengan CINTA?-indonesia (Dian.s.&Nicholas.s.)

13.Hari paling best sekali?
-Time hujannnn~yeaay rasa sejuk dan best ja..tdo pun soodap!hahaha
-Cuti laa....paling bahagia.
-bila2 ja time kelas batal..hahhahahha!

14. Semua soalan ni ditujukan kepada?
-sesapa tgh baca blog aku!ahahaha Xleh tipu/elak skg bulan posa ni..
-sapa yang boring.
-sapa yang tak nak jawab hahhaha..XD

No comments:

Post a Comment