Sunday, February 7, 2010

Arrgghh STRESS!!STRESS!!!!

Its start with one day..bersamaan bulan Februari..sebenarnya aku dengan hati berbunga2 membelek2 muka aku kat cermin sebab malam tu aku ingat nak wat facial wajah la kononnya..sekali belek2 tu..Waaaarrrrgh!!!what the#***#$%?!aku tensen giler eeeii..Aku memang tensen bila menatang ni muncul stressss!stress!!stresss~ seyess!!Aku jadik cam uuffggh!maleh giler nak kuar g makan kat café or kuar mkn ngn member2 aku..(bagus gak alasan ni leh la diet..boleh ker cmtuh?)uhhu..Aku rasa mcm nak solatep tebal2 jer pimple ni wuuuuu~ (T.T) toooolooong~....tak mo kuar!!! huuu..meencikk!!


..eh..hurm..lalalala..


eehh..apa kat dahi aku nie??!


Huh!what the..@#$&!!@#$%@#!??


uuuuuuuAaaaaaaaaa....jangan la!hukhuk


Tengok balik! untuk memastikan aku bukan bkhayal!!!


uhuhuhuhuhu...ada!!!!!besar!!


Camana aku nak kuar nih!!


Nak solatep la..tak pun plaster..hukhuk


Dah la aku tengah demam sekarang bercampur g dengan batuk yang memeritkan.(batuk xde kahak plak tue~sakit tauu..perit) hukhuk(mungkinkah ada kaitan dengan kemunculan sang jerawat yg x diundang ni??) tiap kali demam suara aku mesti bertukar mjadi serak.. huuuu..aku mencik jerawat!!aarggh nak marah ja rasa!!! (T.T)

P/s:Nak beli koolfever ar-leh cover jerawat ni..(hmmph..bagus gak idea ni..!)

No comments:

Post a Comment