Monday, February 22, 2010

Birthday party kat Alamesra

Ekculi nak update gmbar ni lama dah..masa ni birthday kat Alamesra nak tau sapa dia yg birthday??Sbnrnye yg birthday ni tuan Hj. pemilik MegaBoogie, yg byk mberi sumbangan pd UMS, pasal lighting and sound bg jer kat MegaBoogie...hehe...Alhmdulillah dpt gak salam n btandang ke majlis birthday beliau.Memang gempak gak..happening sbnrnye mlm ni kitaorg baru abes rapat umum kat IP, ingat mkn kat alamesra alih2 trus g ke birthday part..Huhuhu korang sowie ar takda ksempatan da bkurun kat laptop gmbr ni..huhu nie aku da hapdet da picture korang...meriah gak ar 2 kali trip bkumpul p cni hehehe..Makanan superb lazat!!!sempat gak dorang bkaraoke n menari!!Seyees korang mmg happening and supporting!giler ar...segan aku..aku dok sowang2 truskan makan~nyumm..nyum..bek aku mkn dr join..hahaha

Enjoy tgk dorang dok nari hahaahha...tak sanggup aku mnari segan giiileer (eceh...nak nari bila pform jer ahaha buruk prgai kn..)hummph..ada rasa sedey plak bile nengok gmbar ni...everything so perfect...until..donno la.. something goes wrong somewhere..kn? Still aku sayang tgk senyuman korang..teringat kata2 dalam lirik rossa "cintai aku" layan emo jap.

Malam yang dingin ini
Membuat aku menangis melihat
Gambar kita yang dulu bahagia
Ke mana perginya masa indah itu
Tuhan tolong kembalikan kisahku..

.huhuhu nak nanges..T_T..mas..rozie,kak jue..wat eva happen the other day or today let pray to Allah..coz we need to move on..chill out..and be strong...oyerk sat g nak hapdet gmbar2 time pilihnraye..eh lupa lak!* Mas ko dah update kn gmbr pilihnraya aritu???takpe2 aku nak gak letak gmbar korang kat blog aku!!ahaha..




No comments:

Post a Comment