Friday, February 12, 2010

ME Sort of (AVRIL+KRISTEN+HYUN JUN)=EmoVampBOYisH?LOVE!!






I like Dark..
I LOVE AVRIL + KRISTEN+HYUN JUN
I like Love..
I like Emo..goth..
I love PEACEFUL..
I like to be ALONE
I like MUSIC
I love KOREAN Lovestory + HORROR & Romantic
I love Style..
I just LOVE what im doing~

Kadang-kadang aku bleh jadi budak kecik yang emo+pemberontak..(huhuhu~sape yg penah experienced ehem2 lebih paham..) Kadang2 leh jadik sweet and mature (perrgh~only with Sum1 who knows me coz aku kan pyegan-OMG duh!~)ahahaahaa ^_^..kadang2 tue leh jadi sangat giler2 kadang2 juz wanna be freak out dengan style yang gila2, seyes aku suka sytle but make sure comfortable ngn mood and who i am..music kadang2 leh wat jiwa terasa nak tenang, lonely..and go crazy.(aku sbnrnye MALU biler singing lalalala..huhuT_T the reason aku nynyi keep in mind sbb cuba be sporting huhu) Ceta pasal Style/Same with fashion..kdg2 teringin gak jadi Fashionita tetiba gile2 kan..ehehehe..Oh NO! gileer malu!!tapi bila da datang mood aku akan wake up!get dress!and show off~siggh!!giler kan..

Kdg2  orang cakap..whats we wear adalah cerminan diri kita, Hurm MAYBE? tapi tak semua org 'cakap' tu betul..sum say "dun judge the book by its cover" huff~TRUE..Maybe org tu pakai cmtu sbb nak hepi kan diri dia..FYI aku suka dress emo,or boyish..tapi tak la aku ne kearah negatif..i just trying to LOVE myself..and for sure aku cuba mjadi girly keep my hair long..touch up or be like normal gurl..(yaaiickss~oorait..huhu)hmmph..dari judge org frm the dress why not just look into the eyes n know the person.

hurmmmmmmT_T Proses apa pun yang aku lalui dalam hidup (past or future) aku cuba mencari diri..and jadi diri aku..

No comments:

Post a Comment