Wednesday, February 1, 2012

WORKING HARD & ACCIDENT?!



So wat happen to my life lately? huhu hari2 aku cari sponsor untuk program terbaru aku WATCHU WEAR. Sebab nak cari sponsor pnyer pasal aku hangin sbb pening nak cari kat mana sekian2 tempat.. dengan suara husky (cewah) bertanye sana sini mane tempat best nak shoot..*sbnrnye aku baru recover dari demam panas + xde suare dlm 2 minggu..aku gagahkan diri cari sponsor tapi alih2 hari ahad lepas ntah cane aku leh buat stunt sampai luka sana sini..(a.k.a accident) abeh lutut aku koyak adalah dalam 15cm..sakit wooooo sobb..sobb T__T hummph maleh nk ceta panjang so sekanag aku amek mc 2 hari..nasib baik x patah kakikan~ huhuhuhuuhu..aku tpakse berjalan terhenjut2x pastu atas nasihat sb kaki aku baru jahit, aku kena mgunakan tongkat.

Aku cube recall memory balik kejadian kat stadium bukit jalil tue, mula2 mase aku tergolek macam buah nangke tue aku x rasa pape..rase macam dalam movie jer tak sakit pun..tapi bila tengok darah bercucuran..OMG!HAH!!!beul ke nie?????tetibe rase pening, sakit plus nak nanges huuuuuuaaaa~~aku accident ke?betul ke kaki aku nie..aku tgh berdarah ke nie?tengok betul2 memang sah, koyak lutut belah kanan...ibu jari kaki terkupas..siku terkupas..darah tumpah sana sini..terpercikk!! (ehe..over2x plak kan) Pergghhhhh~pedih jangan cakap la. Aku still berlagak tak sakit, walaupun dalam hati BAPAK ARGHHH!!!SAKITTTT!!!!!! Aku gagahkan kaki berdiri. Ntah cane aku rasa kaki aku longlai..aku nak pitam trus terduduk. Lama jugak ar aku terduduk..tenangkan diri sbb x pecaya aku cuba tak nangess. Hati sakit wooo sb x pecaya accident xmo kalah dengan kesakitan..mase tue aku tengok je lutut aku..seluar aku dah koyak rabak dah kat bhgn lutut kanan...uhuhuhu. Maghrib tue jugak aku kne hantar kat klinik, masuk trus bilik surgery. 4 jahitan satu dalam lutut 3 kat luar. Pastu aku dapat 3x suntikan..arghhh..memang termelolong tak ingat dunia ar........akak nurse tue nak tenangkan aku smpai pegang betis kaki kiri aku.

Thats wat happen dalam sehari dua nie. Aku kena accident tue petang ahad. Esok nak keje..aku dah serabut, otak pikir keje x siap gi. Aku dah mintak MC seminggu aritue, pastu aku mintak MC sehari sbb minggu lalu aku makan char kuey teow special. (aku lupe yg special2 nie bubuh kerang) aku lantak jer x ingat dah sbb lapar.End up naik ruam gatal2 satu badan and muka.Huhuhu...Pasrah je la..Skg nie plak accident. Adoiii bertimpa2..tapi aku tetap bersyukur sbb sekurang2nye aku dapat berehat dari stress keja :'( 

No comments:

Post a Comment