Friday, November 23, 2012

CINTA HATI SAYA





 *ini bruce lee..dia kucing yang aku adopt dr org cina ^_^






 *ini snow..kucing yang aku jumpa bawah kereta :)











 *ini maru-chan kucing aku jugak..aku adopt dia dr pet shop-maru kucing terbiar
ada mslh selaput mata sejak kecil..tpi sejak jaga maru dia makin sihat :')

 *ini Cole abg kpd Bruce lee..dia penah nak terjun bangunan huhuuhu
nasib baik dia xde pape,dia memang hebat bab2 melompat nie
aku sgt fobia dan sgt syg cole sejak dia ada percubaan *melompat...
takutT___T 



 *jadi aku letak dorang dkt cage 3 tingkat ni utk keselamatan 

 dua beradik :) cole & bruce
 ini maru-chan






 bruce lee
 cole

 bruce....*nama sbnr dia patch tpi aku tukar jd bruce lee sb owner dia mr.bruce..wife dia lee ping.
so aku combine nama owner chinese tu sbg tnda ingatan :)
antara 6 ekor kucing yg aku ada bruce one of fav.sb dia sgt bijak + mata dia mcm memahami je..
sgt jinak dn pandai peluk org*


 maru & cole



kucing2 yang lain selebihnya nie aku snap masa aku jenjalan atau singgah kat kedai mkn...yang bestnya aku g mana2 mst tserempak dgn kucing...dan paling best dapat syg pale drg bila drg dtg dkt dgn kita...

No comments:

Post a Comment