Friday, November 23, 2012

SHOOTING TV COMMERCIAL-LIPICE & CASTING FILEM

Selepas birthday aku 4 november lepas, 
aku dpt panggilan dari Dream Team untuk datang 
shooting bagi iklan Lipice bersama Wawa Zainal.

well, randomly..before tu aku baru balik shoot travelog, 
kat Sabah,
aku dapat call dari DZMS agensi
fyi aku one under DZMS so apape job TVC,Magazine atau Advertise 
drg akan link kat aku
untuk turun casting pergi casting.

Thank you DZMS!hehe..aku masuk DZMS pun sb Lisa Surihani :)

Ini kali kedua aku bkerjasama dgn Dream Team.
Sebelum nie aku pernah casting untuk TVC Sunplay-iklan sunblock
hee..tpi casting aje la.

Sorry x byk snap gmbr sb aku x bw kamera lgsg huhu
video tvc nie akan keluar kat youtube, so nnt boleh la search ;)

Anyway, aku bawa watak teacher yang garang..
-_-" er..tataw la jadik ke tak..
kegarangan aku tue huhuhu...


 Wawa Zainal bawa watak utama sb dia duta LIPICE 
dia bawa watak Angelica
 ini Aneez, Mesti korang familiar sb dia selalu shoot untuk TVC
Gatsby, kereta..dll.
 Aneez bawa watak Romeo-seorang photografer

 *Mun Yee , she in charge on everything, calltime..dsb
suprisingly Mun Yee sgt fluent berbahasa melayu ok! dan dia sangat peramah!!!
^_^
.......................................

Lepas shooting TV Commercial, aku dpt satu lagi panggilan untuk casting filem "Usin UFO"-direct by Zul Yahya, dan "Sunti"-direct by James Lee..
Lokasi casting kat area Danau Kota..
sb production abg zul kat sana.


 *again..aku lupa bawa kamera :(







No comments:

Post a Comment